Λ. Πεντέλης 39 & Τενέδου 1, Μελίσσια - 210 8105014
Wellness through Movement by Emilia Papatheodosiou

Οι καλύτερες μέθοδοι για καύση του σωματικού λίπους!

Πολλοί άνθρωποι που θέλουν να χάσουν βάρος, ψάχνουν να βρουν έναν εύκολο τρόπο ώστε να το επιτύχουν. Ίσως έχει να κάνει με το σύγχρονο τρόπο ζωής όπου σχεδόν όλα τα τρόφιμα μπορούν να βρεθούν σε μια στιγμή. 
 Εν τούτοις, οι αποτελεσματικότεροι και οι καλύτεροι τρόποι καύσης του σωματικού λίπους και του περιττού βάρους μακροχρόνια, είναι εκείνοι 
που περιλαμβάνουν πραγματικά σκληρή σωματική άσκηση και πειθαρχία σε υγιεινές διατροφικές συνήθειες.  

Σωματική άσκηση

Ο πρώτος και ίσως ο καλύτερος τρόπος καύσης του λίπους, από αυτούς που θα αναφέρουμε εδώ, είναι η άσκηση. Γνωρίζουμε πως αρκετοί άνθρωποι δεν αγαπούν την άσκηση ή βαριούνται να ασκηθούν. Αν, όμως, θέλετε να έχετε μόνιμα αποτελέσματα στην καύση του λίπους, πρέπει να συμπεριλάβετε την άσκηση στην καθημερινότητά σας. Πρέπει να σας γίνει συνήθεια πως το να ιδρώσετε είναι απαραίτητο για να αρχίσετε να χάνετε βάρος. 
Η άσκηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους καύσης του σωματικού λίπους, γιατί καίει τις θερμίδες πολύ αποτελεσματικά. Επίσης, αυτός είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι μύες και το δέρμα μπορούν να γίνουν σφριγηλά. Το να κάνει κανείς δίαιτα δεν είναι αρκετό. Εάν θέλει να έχει σφιχτό και σταθερό σώμα, πρέπει να αρχίσει την άσκηση. Εν τούτοις, η άσκηση δεν πρέπει να ξεκινήσει πολύ απότομα και σκληρά. Μπορείτε να ξεκινήσετε με ελαφρές ασκήσεις και σταδιακά να τις δυναμώνετε έτσι ώστε να προσαρμοστεί ο οργανισμός σας χωρίς να προκληθούν μυικές «ζημιές». 

Ένα άρτιο σύστημα ενδυνάμωσης μυοσκελετικου συστήματος είναι η μέθοδος Pilates, με πολλές ακόμα ευεργετικές ιδιότητες ! Ένα ιδανικό προγράμμα γυμναστικής είναι συνδυασμός Pilates και αεροβιου προγράμματος. ( αεροβιο προγράμμα, θεωρείτε οτιδήποτε μας κάνει να ιδρωνουμε και να αυξάνουμε την καρδιαγγειακή λειτουργία π.χ. Χορός, έντονο περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο κλπ )

Μειώστε την ποσότητα των γευμάτων

Μπορείτε να τρώτε οτιδήποτε αλλά μην υπερβαίνετε τις τρεις μερίδες την ημέρα. Ακόμη κι αν βάλετε την άσκηση στη ζωή σας, αν λαμβάνετε πολλές θερμίδες οι οποίες μετατρέπονται σε λίπος, τότε δεν θα χάσετε βάρος. Παράλληλα με τη σταδιακή αύξηση έντασης της άσκησης, αρχίστε να μειώνετε και την ποσότητα των γευμάτων. 

Πιείτε πολύ νερό

Το νερό είναι ένα συστατικό που συμβάλλει σημαντικά στο κάψιμο του σωματικού λίπους, γιατί αν και το ίδιο δεν καίει το λίπος, αποβάλλει τις τοξίνες από τον οργανισμό και ελαττώνει το αίσθημα της πείνας. Έτσι, θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε πλήρεις και δεν θα τρώτε συχνά και μεγάλες ποσότητες φαγητού. Λόγω των καθαριστικών ιδιοτήτων του, καθαρίζει επίσης το πεπτικό σύστημα και χαρίζει υγιές δέρμα. 

Οι μέθοδοι που αναφέραμε, λοιπόν, είναι τόσο απλές αλλά πολύ αποτελεσματικές και θα πρέπει να συνδυαστούν μεταξύ τους για να χάσετε το περιττό σωματικό βάρος.
Copyright 2012 newupilates. Designed & Developed by Centiva Software Solutions & ZPM