Λ. Πεντέλης 39 & Τενέδου 1, Μελίσσια - 210 8105014
Wellness through Movement by Emilia Papatheodosiou

Κερδίστε χρόνια ζωής: Σηκωθείτε από τον καναπέ σας!

Αν περιορίσουμε τον χρόνο που περνάμε καθιστοί σε τρεις ώρες την ημέρα, τότε ίσως να προσθέσουμε δύο επιπλέον χρόνια στο προσδόκιμο ζωής μας. Αυτό εκτιμούν Αμερικανοί επιστήμονες, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο BMJ Open.

Για τους ενήλικες γενικώς δίνεται η συμβουλή να ασκούνται τουλάχιστον 2,5 ώρες την εβδομάδα με


 μέτριας έντασης αερόβια άσκηση (γρήγορο περπάτημα, ποδηλασία κ.ά.), καθώς και να κάνουν και κάποιες ασκήσεις μυϊκής τόνωσης (άρση βαρών, σκάψιμο κ.ά.). Βέβαια, ακόμη και στην περίπτωση που κάποιος ακολουθεί τις παραπάνω οδηγίες, μπορεί να θεωρείται ότι κάνει καθιστική ζωή, αν π.χ. κάνει δουλειά γραφείου.

Αρκετές είναι οι μελέτες στις οποίες έχει διαπιστωθεί πως όσο περισσότερο χρόνο περνάμε καθιστοί τόσο λιγότερο υγιείς καταλήγουμε. Μάλιστα η τηλεόραση και το καθισιό έχουν σχετιστεί με παθήσεις όπως ο διαβήτης και η καρδιακή νόσος.
Copyright 2012 newupilates. Designed & Developed by Centiva Software Solutions & ZPM