Λ. Πεντέλης 39 & Τενέδου 1, Μελίσσια - 210 8105014
Wellness through Movement by Emilia Papatheodosiou

Ιδέες για υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή!

Η υγιεινή και καλά ισορροπημένη διατροφή μπορεί να φαίνεται μύθος για τους περισσότερους ανθρώπους στον σημερινό κόσμο με τους γοργούς ρυθμούς, όπου το γρήγορο φαγητό αφθονεί. Μερικοί σκέφτονται τον υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής ως κάτι που είναι ακριβό και χρονοβόρο.

Εν τούτοις, μπορείτε ακόμα να απολαύσετε τα γρήγορα και εύκολα γεύματα που είναι 


πραγματικά υγιεινά και με κόστος ακριβώς ή σχεδόν ίδιο όπως τα γεύματα γρήγορου φαγητού που οι άνθρωποι λαμβάνουν έξω καθημερινά. 

Για να αρχίσετε την υγιεινή διατροφή, πρέπει πρώτα να υπολογίσετε τα βασικά τρόφιμα που θεωρούνται πιο υγιεινά σύμφωνα με τους ειδικούς διατροφολόγους και τους διαιτολόγους.

Τα ακόλουθα τρόφιμα συστήνονται για να ενσωματωθούν στην καθημερινή δίαιτά σας: 

Ψωμί και ζυμαρικά ολικής άλεσης
Ολόκληρα τα ζυμαρικά σιταριού έχουν την τριπλάσια ποσότητα φυτικής ίνας. Πάντα να επιλέγετε ολικής άλεσης γιατί είναι πιο υγιεινά.

Αποβουτυρωμένο γάλα

Το γάλα είναι μια φυσική πηγή βιταμινών D, Β και ασβεστίου, μερικές πολύ ουσιαστικές θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα μας. Εν τούτοις, το κανονικό γάλα περιέχει πολύ λίπος, έτσι μπορείτε να επιλέγετε καλύτερα το αποβουτυρωμένο γάλα.

Βάλτε τα δημητριακά στο πρωινό σας

Δεν αγαπούν όλοι ιδιαίτερα τα δημητριακά, γι’ αυτό ο ευκολότερος τρόπος για να καταναλωθούν είναι να τα προσθέσετε στο γάλα ή στο γιαούρτι, ώστε να μαλακώσουν. Τα δημητριακά σάς χορταίνουν πιο γρήγορα και έχουν πολλές φυτικές ίνες. 

Εάν πρέπει να φάτε κρέας...

Μπορείτε να δοκιμάσετε το σολομό και άλλα ψάρια ψημένα στη σχάρα. Είναι επίσης μια πλούσια πηγή ωμέγα 3. 

Αντί του βόειου κρέατος προτιμήστε μανιτάρια

Τα μανιτάρια μπορεί να δώσουν γεύση σαν του κρέατος, που είναι πραγματικά χορταστική. Μπορείτε να ψάξετε μέσω της ευρείας ποικιλίας των εδώδιμων μανιταριών και να τα μαγειρέψετε με διάφορες συνταγές και συνοδευτικά όπως το ψάρι. 

Τα μανιτάρια, όχι μόνο έχουν 400 θερμίδες λιγότερες από ένα κανονικό πιάτο κόκκινου κρέατος, αλλά επίσης είναι πολύ καλή τροφή η οποία βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

Εκτός από την κατάλληλη διατροφή, πρέπει επίσης να ενσωματώσετε στην καθημερινότητά σας την άσκηση. Ακόμη και κάτι τόσο απλό, όπως το να κάνετε σχοινάκι ή ποδήλατο, το περπάτημα και το τρέξιμο είναι πράγματα που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη γενική κατάσταση της υγείας σας. Μην σταματήσετε να ασκείστε καθημερινά και στοχεύστε πάντα υψηλά. Καθώς θα βλέπετε πως τα αποτελέσματα είναι πραγματικά εκπληκτικά, θα είστε ευτυχέστεροι, υγιέστεροι και με καλύτερη μνήμη και ευστροφία.


 
Copyright 2012 newupilates. Designed & Developed by Centiva Software Solutions & ZPM