Λ. Πεντέλης 39 & Τενέδου 1, Μελίσσια - 210 8105014
Wellness through Movement by Emilia Papatheodosiou

Πρόκειται για μια εναλλακτική τεχνική, που έχει στόχο την ενίσχυση της ευλυγισίας και της δύναμης του σώματος χωρίς την απόκτηση όγκου. Η βασική αρχή της μεθόδου είναι ο έλεγχος και η σταθερότητα του κέντρου του σώματος, δηλαδή της κοιλιάς.

Περιλαμβάνει ασκήσεις με αντιστάσεις, διατάσεις και αναπνοές. Στοχεύουν στη σωστή ευθυγράμμιση του σώματος, την ισορροπία στην κίνηση, τη σύσφιξη και την απώλεια πόντων, την ενδυνάμωση της κοιλιακής χώρας, της πλάτης και των μηρών, την ελαστικότητα της σπονδυλικής στήλης και την ανακούφιση από πόνους και ενοχλήσεις. Επιτυγχάνει, επίσης, βελτίωση της λειτουργίας των πνευμόνων και της κυκλοφορίας του αίματος.

Γιατί να το επιλέξετε

Το Pilates είναι ευεργετικό γιατί:

  • Βελτιώνει τη σωματική δύναμη, δίνει ελαστικότητα και ισορροπία
  • Τονώνει και δημιουργεί μυς σε ολόκληρο το σώμα
  • Ενισχύει την κινητική ικανότητα προστατεύοντας το σώμα από τραυματισμούς
  • Μειώνει το άγχος, αποβάλει την ένταση και αυξάνει την ενέργεια
  • Επαναφέρει τη σωστή στάση του σώματος
  • Δημιουργεί πιο δυνατή και ελαστική σπονδυλική στήλη
  • Βοηθά στη γρήγορη ανάρρωση από τραυματισμούς
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του σώματος
  • Ανακουφίζει από πόνους της πλάτης και των αρθρώσεων
  • Ενισχύει την ευκινησία και τη σωματική αντοχή

Όπως είπε και ο εμπνευστής της μεθόδου, Joseph Pilates, «Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα». Θαύματα όμως δυστυχώς δεν γίνονται. Χωρίς προσπάθεια, συνέπεια και προσοχή δεν θα πετύχετε τίποτα. Με συχνότητα 2 συνεδρίες την εβδομάδα, θα δείτε σημαντική βελτίωση μέσα σε 1-2 μήνες.

Τι είναι ο Ιμάντας TRX

Ένας ανθεκτικός ιμάντας με λαβές, ο οποίος έχει διαδοθεί ιδιαίτερα τα τελευταία δύο χρόνια στην χώρα μας και πλέον, είναι διαθέσιμος σε αρκετά γυμναστήρια. Ανακαλύφθηκε από τον πεζοναύτη Randy Hetrick, ο οποίος αναζητώντας τρόπο για να κρατήσει την φυσική του κατάσταση στο υποβρύχιο γυμναζόταν με δύο αυτοσχέδιους ιμάντες κρεμασμένους από το κρεβάτι του.

Πώς δουλεύει;
Το TRX αποτελεί ένα πολύπλευρο όργανο γυμναστικής, με τεράστια ποικιλία πολυεπίπεδων ασκήσεων (σε τρεις διαστάσεις), οι οποίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με το βάρος του σώματος. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε, αρκεί να υπάρχει μια σταθερή βάση στήριξης: στο σπίτι, στον κήπο, στο γυμναστήριο και σε εξωτερικούς χώρους της προτίμησής σας.

Αλλάζοντας την κλίση του σώματος, μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων που γίνονται με την βοήθεια του ιμάντα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το άνοιγμα των ποδιών. Όσο μεγαλύτερο το άνοιγμα, τόσο αυξάνει και ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης.

Πού ωφελεί;
Το γεγονός ότι κατά την διάρκεια των ασκήσεων βρίσκεστε ουσιαστικά στον αέρα και κρατιέστε μόνο από τον ιμάντα, έχει τα μέγιστα οφέλη στην δύναμη, την ιδιοδεκτικότητα, την ισορροπία και την μυϊκή υπερτροφία. Λόγω του ασταθούς περιβάλλοντος προπόνησης, αυξάνεται η δύναμη του κορμού (core) και ιδιαίτερα των κοιλιακών και ενισχύεται η αντοχή των αρθρώσεων χωρίς αυτές να επιβαρύνονται.

Οι περισσότερες ασκήσεις που γίνονται με την βοήθεια του TRX μάλιστα, εμπλέκουν παραπάνω από μία μυϊκή ομάδα (πολυαρθρικές ασκήσεις) επομένως αυξάνεται κατακόρυφα η παραγωγή τεστοστερόνης και αυξητικής ορμόνης, γεγονός το οποίο μεγιστοποιεί την καύση λίπους και την μυϊκή υπερτροφία.

Να το δοκιμάσω;
Αν δεν συντρέχουν λόγοι που να σας απαγορεύουν την γυμναστική γενικά, τότε η προπόνηση με TRX είναι από κάθε άποψη ιδανική. Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις πληθυσμιακές ομάδες ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας και σε οποιοδήποτε μέρος θελήσετε, ενώ το ασκησιολόγιο μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου και να γίνει από αρκετά εύκολο, μέχρι εξαιρετικά απαιτητικό.

Η ποικιλία των ασκήσεων είναι τεράστια, αλλά για τους αρχάριους συνίσταται η παρακολούθηση από ειδικευμένο γυμναστή, ώστε να αποφευχθούν πιθανοί τραυματισμοί.

Copyright 2012 newupilates. Designed & Developed by Centiva Software Solutions & ZPM